BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

-Quotable Quotes-

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results"


Albert Einstein

Monday, September 27, 2010

It's when love is in the air......

Assalamualaikum and a very good day mates!
Dear Readers,

**sweep2*vacuum* *wipe2*

Okay, there!
nice and clean.
sorry for keeping this blog dusty n empty for a long time (again =p)
In the middle of final exam here.
For those who still in the spirit of raya, do make your time for
the open houses available still near you.
For those who still in the spirit of Ramadan, let us continue to fast six days in this month of Syawal..=)

Kali ni nak tulis rojak la.
Bukan pasal rojak....
Tapi bahasa tu nak rojakkan.
Okay2..sori,korang bukan bodoh...adoih.
(mintak maaf cikgu english & BM ku)

I don't know why, but I want to write something today.
Thanks to the quite long gap before next paper.
sempat la cover study.
=)

Pernah tak korang bercinta?
Mesti la pernah kan....tipu la kalau tak pernah.
For me, the word love itself brings a lot of meanings.
sing-along okayh!
L-is for the way you look at me
O-is for the only one I see
V-is very very extraordinary
E-hmm...sorry dah lupa..malas nak google lirik

Love is something beautiful that when we're in love a
hormone named dopamine produced in our body that will
create a pleasant feeling, like using cocaine.
*mesej khidmat masyarakat:salahguna dadah merbahaya dan haram dalam Islam*

Fenylethylamine(try to pronounce that without stumbling), adrenaline, Endorphin, Vasopressin, and Oxytocin also play a part when someone is in love.
Okay....STOP!

Sorry I bore you for a moment.
(tp..bdk2 medic,korang blaja la mende2 tu smue nnt kan?=p)
Sape2 yg pernah 'kapel2' tu tau la macam mana rase bercinta.kan?
Sorry, saya tak pernah kapel.Percayalah.Loser
Jadi,tak tau la macam mana rasa die....
Kalau kapel awal2 pun tak elok kan..nanti kalau tak jadi kawen, mula la frust menonggeng.
Maksiat lagi.Ish3...nauzubillah!
(sori, no offence kat sape2 ok...aku pun takdela baik sangat...masing2 ade dosa, masih ade peluang nak bertaubat selagi bernafas kan?)
Dah berapa banyak sori ntah aku tulis.
Wah! first time aku guna 'aku' dalam blog ni...-__-

Back to the topic,
Terasa nak jugak ada pasangan hidup,
tapi mungkin bukan masanya lagi Habiskan asasi dulu atif!
(tapi yang berminat nak berkawan tu,dialu-alukan sangat=p)....insyaAllah dalam masa terdekat.=)
Tapikan, sape kate kita tak boleh bercinta....
Boleh la....
Kan cinta kepada Allah tu adalah kemestian untuk semua umat Islam.
betol kan?
Sesungguhnya Cinta Allah itu adalah cinta yang teragung.
Bismillahhirrahmanirrahim.....
Cinta kepada Nabi kita(Nabi Muhammad)*selawat dan salam ke atas baginda*
Kalau lah kita tau macam mane cintanya Nabi kepada umatnya(kita lah tu!)
nescaya akan menitis air mata kita mengenangkan berapa banyak kali je kita ingat baginda dalam satu hari....

Selain dua cinta tu kan, ada lagi cinta yang saya takkan tinggalkan...sampailah ke syurga..(insyaAllah)
Cinta saya kepada Mak ngan Abah.
Termasuk adik-beradik,along,kakak+abg.Izu,abang,yah dan ayad.
Tak lupa jugak semua makcik2,pakcik2 and cousin2.=)
Nak tau sebab ape?
taknak?Blog aku…suke hatila nak tulis ape
Takpela...nak cakap jugak...
sebab merekalah(skema jap) yang pernah buat saya gembira, sedih, marah, terharu, dan seribu satu perasaan lagi.
Tapi...ape yang speselnye dengan semue tu?
sebab......
Bila dieorang buat saya marah, tak terdetik pun kat hati saya nak hempuk dieorang.
Bile dieorang buat saya gembira, dieorang tak kesah pun kalau saya tak cakap thank you.
(tak tau la kalau ade yang kesah.assumption je ni..hehe)
Bile dieorang buat saya terharu,saya tak kesah pun nak nangis depan dieorang.
dan macam2 bila lagi.....
Seriously, I'll give up everything in this world but please DON'T take them away from me.
I love you guys so much.

After all, family is a form of God's blessings that has been bestowed upon us right?
We don't choose our family, we are gifted of them.
Thus, I don't think it's a trouble to love them to the fullest.
*peace*
.........................................................................................................................................

I think that's all I wanna write.
Really feel satisfied to be able to write again.
Sorry if this post shall hurt anybody or make anyone sick or bore you.
None is intended.
Okay guys!
Until next time.....

Thanks for reading!
Take care!

0 comments: